NewstoryPuma

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Sandra - 17 februari 2010 14:33

Hej !


Nu har jag blivit trött på mig själv upprepade gånger för att jag har startat upp bloggar, skrivit några Extremt långa inlägg, och sedan blivit trött på att sitta och skriva dessa långa inlägg att jag har lagt ner det.


Men Nu tänkte jag försöka igen, antagligen sista gången, att få detta att funka. Det kommer säkerligen uppdateras mer under vissa perioder, men jag ska försöka att hålla mig till iaf 2 inlägg per vecka. Dessa inlägg ska även försökas hållas nere till lagom läs-längd, så att ni läsare inte behöver gå på toa & hämta luft under tiden ni läser  inlägget för att det är så långt...


Jag finns ju som sakt var på Facebook, där jag är online näst intill varje dag.

Där skriver jag ju även små saker händer, men de som kräver lite fler tecken kommer hamna här.

Jag har lösenord-skyddat bloggen då jag inte vill ha läsare utifrån som för tillgång till en massa info om mig, men jag får se om jag ändrar på detta elr inte..


Det var det jag tänkte meddela, nu ska jag gå & göra toast till lunch :)


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards