NewstoryPuma

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Sandra - 21 februari 2010 00:15

Tjenixen!


Nu har man för några timmar sedan avnjutit en underbar middag bestående av...

TACOS! 

Mumma! ;) Tack moster o Sebastian för denna måltid!    


Dagen innan dess har tillbringats hos bästa Malin, där jag har sovit över sedan igår kväll. Ställde klockan på halv 10 för att gå upp vid 10 och gå ut med Malins vovve, Melvin. Härligt var det att gå ut å pulsa i 30 cm snö ;)

   Melvin, 8 v.


Sen blev det lite softande, prat & gitarr spel. Fick lyssna på en melodi M har kommit på, text finns, men är hemligstämplat ;) Fint lät det, Mala!   

Fika dags och vi (Mala & jag) bakade muffins medan Malins lillsyrra bakade sockerkaka.   

Mums, bästa fika på länge! ;) Tack!


Sen lunch o film. "17 again", grym film! Inte blir den sämre av att snygge Zac Efron medverkar i huvudrollen, litet - för efterapning av High School Musical, då Zac är grymt bra på basket och spelar om ett stipendie... Sett det förut? ;)


Efter Taco middagen blev det hundpromenad, brrrr!

Men som vanligt - så fort man kommit ut är det hur underbart som helst :)

Den lilla träning våra stacks hundar får nu i vinter (förutom agility träningen) är på kvällspromenaderna. Puma & jag tränade lite torrhandling, snö-högs-hoppning och russpringning ("kör!") för att få upp intresset för matte. Puma enjoys a lot lot när matte kular till sig, och det märks!

Inget drag i koppel & mycket bättre fokus på mig.   


Nej, nu blir det sängen så man orkar upp innan 12 imorgon.. 


Slutar med att skriva "Jippie!!" Jag som inte alls är intresserad av sport eller OS, råkade hamna framför en TV och se Hellner & Olsson (båda från sverige!) gå i mål som 1:a & 3:a i skidåkningen! Extremt starkt jobbat, Johan! Ledde i halva loppet, ensam, innan Hellner & 2:an gick förbi honom på upploppet. Stakrt jobbat, härligt för Sverige   

  Längtar man till sommar & sol eller vad?


Med det säger jag God Natt, sov gott!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards