NewstoryPuma

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Sandra - 24 februari 2010 22:16

Nu håller jag på och packar!

Jag ska inte flytta eller resa bort, nej, jag ska till Mora och åka skidor! :)

Vi är 5 elever från min klass bland annat som ska åka KortVasan, ett lopp på 3 mil.

Vi ska ta tåget imorgon (torsdag) kl. 22.00 och sen är vi uppe vid 05.00 på fredag. Äter frukost & byter om, sen åker vi till  starten och kl. 11 startar vi.  Kommer vara i mål runt 14-15.00, sen lunch på restaurang och duscha. Hoppa på tåget igen och så drar vi hem igen. Hemma 04.00 på stationen. Som tur var är Agnes pappa världens snällaste som kör och hämtar oss  :) Tack!  


Ni får alla hålla tummarna för att vi kommer i mål & är välbehållna när vi kommer hem, att tåget kör trots all snöööö!


Det var ett kort inlägg, men behövde ju uppdatera så att det inte går för lång tid mellan gångerna. Nästa uppdatering blir på lör/sön. JAG ska ligga och sova LÄÄNGE på lördag, men somliga (typ Kajsa, bror & pappa) ska upp tidigt för att åka och kolla på hoppande hästar och sparka på bollar.... Kul? ;)


Nu ska jag gå och fortsätta min packning inann jag hoppar in i duschen. Ha det så bra, nästa gång vi hörs har jag 3 mil skidåkning till i benen ;)


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards