NewstoryPuma

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Sandra - 3 maj 2010 23:00

AAAHH, min bebis!!  


Min lilla, söta, underbara, bebis-VALP, Puma, har helt plötsligt blivit en stor, vuxen, sprättig, tyken tik!


Helt amasing hur fort tiden går, det var ju inte länge sedan vi var uppe i Stockholm och hämtade hem henne. Det var inte länge sedan hon var lika stor som sitt bakben (upp till knävecket!!). Nu är hon helt plötsligt större än sin mamma o vuxen. Hupp.


Dock kommer hon ALLTID vara min lilla bebis, kommer nog aldrig sluta kalla henne det ;)  

Nezzie var "bebis" tills hon fick valpar. Sen fick det bli lillamamma efteråt   


Så, GRATTIS TILL P-KULLEN SOM FYLLER 1 ÅR IDAG!! 


Mamma hälsar, grattar o ger puss på nosen! (You Wish! ;))


Hoppas att de har fått äta något gott idag och haft en extra händelserik dag. 

Puma fick torrfoder blandat med fil, morötter, & frolic till middag - mums!

Det slank ner fortare än blixten, bildbevis kommer imorgon! (Blev ju så nöjd med min fina "tårta") :D


Natti natti, söv gött!


Sandra


ps. Imorgon ska jag o A laga pastasallad, vitlöksbröd o kladdkaka på HKK lektionen som frukost :) Avundsjuka? ;)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards