NewstoryPuma

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sandra - 4 maj 2010 23:19

Ah, jag älskar att göra bild-inlägg :) Skulle helst vilja ha minst en bild med i varje inlägg, det blir så mycket roligare då, inte sant?   


Men nu ska jag faktiskt bara lägga upp de bilderna som jag lovade igår och sen ska jag hoppa  i sängen.    För första gången på nästan hela denna terminen (tur att mina lärare inte läser här!) Har jag pluggat på eng. glosorna... Dock inte "hunnit" veckans ord för det är en massa annat som kommit idag, men de får jag ta imorgon. Som tur var har jag rätt lätt för att komma ihåg, så det brukar gå bra ändå :)


Här kommer bilderna. :)

    Middagen: torrfoder blandat med morot, frolic & fil :)

Ah, Puma like   

    Mammas vackra flicka, visst ser det ut som om hon poserar? ;)   

   Sjuuukt hur fort tiden har gått! Att hon ens har varit såhär liten!! Gull! <3


Med det säger jag godnatt, sov så gott :)


Sandra


ps. ca 5 veckor kvar i skolan nu! :D Taggad!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards