NewstoryPuma

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Sandra - 15 juni 2010 23:00

Hola Amigos!


Today it's been a soft day.


Själv sov man till klockan ett på förmiddagen, så ca 12 h sömn fick man. Härligt värre, dock kändes det dumt att ha slösat bort så många timmar av en sådan Underbar dag ! Idag var det nämligen bäst väder hittills, helt molnfritt och soligt och varmt.


Så det första jag gjorde var såklart att äta fruskol, innan jag och Annica gick ut till poolen och badade. Underbart att bara flyta omkring på ytan... Dock blev det lite kallt efter ett tag, då man ligger still.


Efter att vi badat en stund gick vi upp för att äta lunch. Nå ja, jag tog en liten skål med kycklingsoppa. Mer orkar man inte när man just ätit frukost för 1 h sedan ;)

Delicious var soppan, så alla vet! :D


Medan vi åt ringde jag till mamma och snackade en stund. Härligt att bara uppdatera sig om hur läget är   


Efter maten var det dags för tjejerna att åka och shoppa lite mer i ett annat köpcentrum. Idag var det dock mest shopping till andra icket nämnda här ;) Vi hittade en hel del bra grejer som jag tror att dessa personer kmr gilla :D

Själv hittade jag två st pikétröjor, or polo som de kallar de här :)


Väl "hemma" igen var det dags för Sadie (hunden) att prova att springa lös i trädgården då de just hade blivit klara med staketet så att hon ska kunna springa lös ute. Sadie var överlycklig och sprang som en tok! Så gulligt när hon sprang runt oss för att valla ihop oss. ;)


Innan middag spelade jag och Eric ett parti ping-pong. Kan bara säga som såhär: Vi ÄGER. Vi äger er alla. Typ.


Några av sakerna som hände: Jag lyckades - när jag skulle ta upp bollen - sätta ner knäet på bollen så att den sprack. Dessutom lyckades jag slå mig själv hårt med racket på mitt ögonbryn så man fick en stoor bula där. Nice.

Sen flög bollen åt alla möjliga håll, rack också för den delen, medans vi försökte träffa bollen med fötterna, huvudet, händerna, racketerna... hmm, ja, vi äger rent ut sagt!


Dagens middag bestod av chinese, mmm, very good!! :D


Efter middagen var det dags för mig noch Annica att kolla på The Wizard of Oz. Man måste ju vara förberedd inför morgondagens föreställning! :)

Filmen var riktigt bra, även om vissa delar helt klart är tänkta för barn ;)


Till min Pappa: Jag har öppnat din Ipod nu! Den är i ett stycke, dock måste den anslutas till iTunes och laddas, så det kmr ta ett tag innan jag orkar kolla in den.. Men så vet du ;)


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards