NewstoryPuma

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Sandra - 17 juni 2010 22:00

Nu är det ju så att jag skriver detta i efterhand, och jag är ledsen för att jag inte har bloggat om de senaste dagarna förrän nu, men jag har verkligen varit helt slut på kvällarna, så jag har inte haft någon energi över till bloggen.


Idag har det inte varit mycket på gång. Det är skönt ibland, man måste få vila lite också.

Satt i flera timmar till o från under dagen och letade och fixade för att få fram vilk strlar mina två kusiner har på sina fötter, då jag ska beställa conerse till dem. Det är nämligen så att converse är ca 50% billigare här än hemma i sverige. Såklart måste man köpa de då!

 

Tillslut bestämde jag mig och beställde ett par lime gröna, ett par vita och ett par svarta med texten "I   " på och sedan en "......." under där man själv kan skriva något. Tyckte de var så snygga och svart går ihop md Allt.   

 

A:s kompisar kom över och en av de stannade i några timmar. Vi satte på filmen She's the man och tittade på den. Riktigt bra och rolig film, kan definitivt rekomendera den om du gillar humor o romantiska filmer.  

 

Sen hände inte så mycket mer, pappas iPad som han bett morfar att beställa hade ju kommit fr länge sedan och jag öppnade den för att se hur den var. Såå grym, älskar den    Så jag lekte med den under några timmar och dagen tog slut.

 

Det är konstigt hur fort tiden kan gå, även om du inte har gjort ett piss.. Haha,

 

Sandra

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards