NewstoryPuma

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sandra - 19 mars 2011 23:47

Hola ! Buenas noches!I fredags var det en lite annorlunda spanska lektion. Istället för lektion så träffades vi kvart över åtta i bamba och åt spansk frukost. :D Jag säger bara MUMS!!Efter skolan åkte jag till stallet och körde bebishästen med A. Andra gången hon hade vagnen på sig men det var inget problem. Denna gången fick jag köra, kul :D Jag är inte alls van vid att köra och Milou är inte direkt van vid att bli körd, så det var lite svårt att få henne att gå dit jag ville. Men hon uppförde sig fint och tror att hon kmr lära sig jättefort! :) Så idag (lördag) steg jag upp vid sju för att vara i stallet åtta. Det brukar egentligen ta en och en halv timme innan jag är i stalletom jag ska göra mig i ordning och ta bussen. Men idag kunde jag ta cykeln, så då gick det mycket fortare :) jippie! :DVi gjorde samma som igår, körde i paddocken. Jag fick köra igen, så kul :) milou fick en del fnatt då hon "kickade" (lyfter benet och gör ett litet skutt, inget farligt om hom inte träffar en. Dock inte så kul att sitta bakom OM hon träffar :P) men efter en stund lugnade hon sig pch drog riktigt fint. De sista två varven var jättefina, så då avslutade vi efter det :) Åkte hem och var riktigt nöjd att jag gi kupp så tidigt, hela dagen var ju kvar! Tog dock en tupplur som blev två timmar lång, hoppsan ;) men klockan var ändå bara halv två =) satt en stund vid datorn och sen fixade jag mig innan jag gick till bussen och åkte in till stan. Såååå härligt att gå på stan vid halv fyra och känns solen värm i ansiktet :D tjejkväll hos Amanda, mysigt värre! Vi hade toppen, åt god mat, dansade fuldanser, såg på "black swan" (jätte läskig btw, se inte den om du är lättskrämd. Satt och skrek och gråt/skrattade, ihh!), spelade spel och snackade skit ;) På tåget hem satt gra killar och började kasta tuggimmi på varandra. En kille trodde det kom på mig och sa "förlåt!" svarade "det är lugnt" trots att inget hänt :P en av hans kompisar sa "men det kom inte på henne, dummer!" och då svrade han sin kompis "jaha, men ville säga det ändå, för hon var söt" elr nåt liknande ;) hahahaha, tog då upp min bok och blev jätteupptagen av den x)Där har ni början av min helg i en lång resumé ;DPuss!Sandra

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards