NewstoryPuma

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sandra - 6 april 2011 22:22

Ahh, bara 2 dagar kvar tills det är fredagkväll och jag lär ligga och sova vid detta laget!! Och sen när jag vaknar, om 2 dagar och 6½ h, så kommer det vara dags att göra sig iordning och åka in till Svenska mässan och köa i flera timmar och sen vänta inomhus i flera timmar och sen äntligen få sjunga för en fejkjury och kanske bli nobbad och få åka direkt hem.  NI fattar att jag längtar va ? ;)


Haha, skämt åsido, men det är ungifär så det kommer bli på lördag. Och sen kommer jag antagligen lägga mig och sova när jag kommer hem, om jag inte är alltför uppjagad. I vilket fall så komemr det bli en awesome dag ! :D Den ska ju tillbringas med Julia & Sandra, då kan det inte bli fel :) <3


Idag har hänt en del.

Först fick jag sovmorgon då spanskan var inställd, skönt! Sen 2½ h kemi som gick bra. Därefter lunch och sen musik. PÅ musiken visade vi upp vår egna låt vi gjort, allt utan texten har vi själva kommit på. Det gick super, alla spelade rätt, jag kom ihåg texten och allt blev väldigt bra =)

Efter skolan (vi fick sluta 50 min tidigare, najs!) så åkte jag till jobbet.

Därefter fick jag gå så fort jag bara kunde vilket resulterade i att mina ben BRÄNDE. Springa vore så mkt skönare men det väcker för mkt uppmärksamhet och ser lite muppigt ut när foten inte är riktigt bra ;) JAg önskade verkligen att benen vore längre.

Hann med bussen iaf och mötte mamma i allum. Supermysig fika på Le Pain, nyöppnad servering. Sååå hemtrevligt, och supergott fika!

Sen köpte vi en balansbräda till min fot, den ska tränas varje dag nu för att stärkas och få nya muskler.

Gick hem och åt middag. Skrev klart kemilabben. Målade naglarna.


Sen har inte så mkt mer hänt ;) 

Innan jag lägger mig ska jag duscha och leta upp lite fakta om Indien.


Imorgon ska A1 provet skickas in och min plattång kommer förhoppningsvis då! Efter skolan ska jag hem och äta och sen till klubben för att träna agility med Tilda och Therese, superkul! :D Så PEPP, nu kör vi!!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards