NewstoryPuma

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Sandra - 9 april 2011 18:06

...var det sannerligen !!


Köade från 6-11.30 (5½h), kom sen in och fick vänta inomhus från 11.30-14.30 (3h). Sen fick jag sjunga 30 sek (0,0084 h) och fick kommentaren "Du sjunger jättebra, men tyvärr är konkurransen väldigt hård och du platsar inte riktigt. Lycka till, tack för sången och ha en trevlig helg". (Var itne den enda som fick det svaret, de upprepade sig gärna..) 


Så, det var min karriär som idol i IDOL. ;) Men inga sorger över det, har varken tiden eller kämapargläden att hålla på med det. Sången är bara ett fritidsintresse och absolut ignet jag vill jobba med. Men det är ju aldrig fel att få komma emd på tv för att man sjunger bra och bli lite känd ;)


För er som hoppas få se ett klipp på Idols hemsida när jag sjunger kan ni släppa den förhoppningen, för ingen kameraman som filmade. Lite tråkigt då det ahde avrit kul att kunna leta upp andra :) Men de som kommer vidare till den riktiga juryn blir nog filmade..


ps. De filmade när vi stod ute i kön. När en kille sjunger för kameran med mick i handen står jag bakom och ler väääldigt mycket, allt för att komma på bild vet ni ;D De gick även förbi med kameran och filmade när alla stod och skrek, då vänder jag mig om och gör en extremt snygg "heja heja" gest, leta efter mig ;D ds.


TAck o hej, leverpastej. Nu ska jag vila en stund, är helt slut. 


Sandra

Av Sandra - 9 april 2011 05:09

Off we go! Godmorgon, god förmiddag, god eftermiddag, god kväll, hörs närj ag kmr hem.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards