NewstoryPuma

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Sandra - 25 april 2011 23:21

Dagens tips: Planera ordentligt och prioritera i tid!


Sitter just nu med ekologirapporten som ska in idag, gärna för några timmar sen. Är superduper trött, måste duscha innan jag lägger mig och vill bara krypa ner i min säng. Jag är en duktig planerings människa, men suger på att prioritera! kan planera jättebra, men sen komemr en massa andra saker som är roligare upp, och då skiter jag i allt...


Pappa tävlade igår, elit spår, och bröt efter spåret. 10 på platsen o 10 på upptaget, sen tog hon två pinnar av spåret och spårade iväg efter vilt (?) minst en kilometer :P Därför han bröt, för er som undrar ;)


Idag ahr jag avrit på hundklubben från 2 till halv 10, snacka om att vara mör i benen o huvudet då man suttit ner endast en timme under den tiden och sprungit en hel del annars!


Nu ska jag fixa klart läxan, duscha och sen sova... Natti!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards