NewstoryPuma

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Sandra - 30 april 2011 22:29

Dålig uppdatering denna veckan och detta inlägg kommer bli ett sådant rörigt som inte innehåller några styckeindelningar, då jag skriver detta på iPaden. Det som har hänt under veckan: Måndag - höll kurs, tredje tillfället. Väldigt kul som vanligt!Tisdag - stallet efter skolan, tränade lite NH med Melanie och Milou.Onsdag - jobbade och åkte sen direkt till ndklubben. Byggde upp en bana som therese fick träna på med sin hund kita. Superkul, det gick toppenbra! :DTorsdag - stallet efter skolan, körde milou en snabbis i p. och sen upp till övre stallet :) jobbigt uppför backen, men hon kämpa på bra <3fredag - julia följde med hem efter skolan, så vart det löshoppning. Vi blev fyra st. Milou var... Jobbig. Sprallig, busig, energisk, lyssnade inte alls... Hoppade oxh studsade a lot, om man säger så ;) vi fick vänta tills de andra avr klara, så fick vi gå n själva sen. Och då vart det inga problem!! Hn var coollugn, hoppade det hon skulle och gick sen fint (?). Lördag - jag o julia hade utaläppet, men thomas hade hunnit före oss pch släppt ut alla hästarna :( så vi tog milou och gick en sväng, tog kort och lät henne beta. Mysigt <3 sen var vi hemma, solade och sov i solen ;) på kvällen blev det in till stan oxh kolla på chalmers cortegé, skitkul! :DNu har jag ätit middag o tårta, då lillabror fyllde fjorton igår! Grattis gullebror :)) <3 Nu blir det sägen, upp vid fem imorgon bitti då det är tävling på klubben och jag ska vara funktionär hela tiden, för puma löper så vi kan inte tävla! X) jaja, det är kul :) natti!Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards