NewstoryPuma

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Sandra - 6 maj 2011 17:25

Okej. Först: GRATTIS I EFTERSKOTT till Newstory P-kull! <3

2 år fyllde min lilla docka i tisdags, helt underbar är du och vet inte vad jag skulle göra utan dig <3 Du är mitt allt !  


Firades med tårta och en pipleksak. Pipet överlevde 5 min, leksaken som var i tyg överlevde kanske 20 min. men oj, vad glad hon blev =) Bara låg, helt stilla, och tuggade på den och man riktigt såg hur hon njöt av ljudet o känslan ;) <3


Imorgon har Pumis och jag debut i agility i Kungälv, ihh! Superkul men skit nervös, min lilla sprattelvovve! Hur ska detta gå?! Uppdatering på fb när jag kommit hem i morgon, hoppas jag orkar skriva ett inlägg här också. (ska upp halv 7)...


Så till det jag vill ha hjälp med av er läsare:


Min älskade mobil, Gertrud, har nu blivit nästan-huvudlösa-Gertrud. Hon har överlevt ett och ett halv år av slag, fall, misshandel, regn, snölavin, hundgodis och diverse annat. Men så nu, förra fredagen när jag tappade henne i golvet på gympan, sa hon att det fick räcka! Hon sprack och tappade en bit av halsen, så att hon nu behöver stöttning för att orka hålla sig upprätt. Här ser ni en bild av något av hennes syskon, nyfödd och i fint skick:

    


Så, den perfekta mobilen är hon verkligen =) endast 2220 kr när jag köpte henne (förrförr hösten), har hållt det mesta (tappad i stengolv från 1 m höjd flertalet gånger..), alla funktioner man kan önska sig, walkman, radio..

Men eftersom hon nu gått sönder antar jag att hon nog inte kommer hålla så länge till, och då vill jag skaffa en ny mobil (buhu!).

Hur bra hon än är, kan jag inte köpa en likadan igen. det är för tråkigt ;)


Så, det är nu ni kommer in. Ni ska hjälpa mig att hitta en ny mobil som jag kan köpa.

Kraven är att det ska vara en Sony Ericsson och den får inte kosta över 4000 kr.

Sen ska det vara någon sorts uppfällning, antingen lycka eller typ tangentbord. Gärna touch men det spelar inte så stor roll.


Jag kollade på Xperia Neo häromdagen och den lät toppen, tror att den ligger på 3500.... DYRT!! ade gärna hittat en bra mobil för 2000-3000... :/


SÅ, hjälp nu! alla tips välkomnas! 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards