NewstoryPuma

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sandra - 14 maj 2011 00:35

Jag är för dålig.


Gör nytt blogginlägg varje dag i tre dagar, sen händer inget på hela veckan. Men det blir väl så på vardagarna, har inte tid att sitta vid min dator eller blogga. Gör annat, roligare =) Som denna veckan, då har det blivit mycket hund o lite häst =) som vanligt alltså, mitt töntiga liv :P


Mån- Kurs i 2 h, var ensam denna gången med det gick bra. Tränade Puma efteråt, kul! =) <3


tis- Skulle haft möte på klubben, men när jag kommer dit (försökte ringa "pappa" A innan för att kolla så det verkligen var nåt, men självklart svarade han inte i sin mobil då...) så säger A att vi inte har möte, för han ska ha kurs. Han hade visst sagt det på förra mötet, IN MY ASS! Vi övriga tre som avr på mötet har ingen av oss hört att han sagt det. Good information there!

Aja, fick en mysig träningsstund emd båda voff, i 2,5 h xD Satt och kollade på A:s kurs också, kul =)


ons- Jobbade. VAr sjuk förra veckan så hade lite o ta igen, tog längre tid än vanligt. Sen vart jag väldigt trött, speciellt i fötterna. Lilla-S kom och mötte mig så gick vi ner till Allum och köpte glass/äpplepaj medans vi väntade på mamma, sen kom mommo och jag fick skjuts hem =) super ;D


tors- L följde med hem efter skolan :D Vi lagade fiskpinnar o mos innan det var dagsa tt åka till hundklubben Igen för att träna. Kul träning även om jag kände mig sjukt omotiverad och seg.. men det blev ändå lyckat o tror linnea tyckte det avr rätt kul att få springa med puma ;)


fre- Red min lilla bebis häst för första gången :D :D Har aldrig ens suttit på henne, men såkalrt har A gjort det flera ggr. Ut i skolan i ca 80 min (blev några stopp då vi skulle komma förbi träd o byta ryttare. ) och red kanske 35 min. Duktig värre, superskoj :D Hon har världens mjukaste gång, så skön att sitta på :) <3


Det är min vecka, kortfattat. Hoppas ni anra haft en lika lyckad vecka, men kanske med andra aktiviteter? ;) Nu har jag bara två veckor kvar i skolan, sen går jag på praktik i två veckor innan det är sommarlov :D TAGGA!!!

OCh idag hade jag sista spanskalektionen, ledig två av tre tillfällen som är kvar o vi ska äta frukost nästa fre :) mys!


Dessutom!! Det är inte varje dag man får hålla i en skäggagam när den kissar o bajsar! Minnesanteckning: Undvik gärna det, inte jättemysigt.


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards