NewstoryPuma

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Sandra - 12 augusti 2011 23:45

Ja ibland undrar jag om jag lider av det..

Är det riktigt vettigt att vara trött när man sovit 10.5 h, varit vaken i 12.5 och under de 12.5 timmarna endast varit hemma förutom två promenader med hundarna..?


För det är vad jag är nu. Trött alltså. En väldigt skön känsla på något konstigt vis, för de senaste dagarna har jag inte känt mig trött eller suttit och jäspat innan jag lagt mig. och klockan är bara  tjugo över tolv! 


Imorgon (idag?) ska jag upp vid 9 för att åka till stallet och köra Milou tsm med Annica. Vi nördar detta körande, men det är riktigt kul och Milou blir duktigare och duktigare för varje gång =) Hon har även fått mycket bättre kondis  sedan hon kom och oj vilka muskler hon har nu! OCh att se henne när hon står där, stilla som ett ljus när vi spänner för henne för vagnen och sen se hur hon arbetar när hon drar vagnen och hur öronen är spetsade framåt och hur hela hon sprudlar av lycka - Då är det fantasktiskt kul att köra ! :) 


Idag när jag skulle hämta Sofia tog jag sparkcykeln och Puma ner. Sofias spark asså. Men tyckte det vore roligare att åka ner än gå, så då fick Puma fint springa bredvid medans jag åkte. Hihi, visst får man lov att vara lite barnslig när man ännu inte fyllt 18 ?  


 På kvällsrundan visade Puma hur fantastisk hon är igen, genom att göra ett skitsnyggt inkallning med ställande på 10 meter och en klockren 10 på budföringen! :D Framförgåendet tar sig, hon håller sig framför, går ut när jag säger till och stannar när hon ska. Sen kan man alltid finslipa Hur hon utför delarna ;)


Nu ska jag sova, tidigt! ;) 


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards