NewstoryPuma

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Sandra - 24 augusti 2011 23:28

Första dagen i skolan blev helt AWESOME!


Först gå upp 9, ta det lugn i 2 h hemma med att fixa mig innan skolan. Sen skola 1 h, leka lite o få schema. Älskar schemat, även o mdet är väldigt tråkiga lektioner så är det sköna dagar, max 4 lektioner !


Sen äta med fina flickorna, prata prata prata allihopa i mun på varandra och en massa skratt! ;) Såååå skönt att vara tillbaka!


Leken vi lekte gick ut på att du skulle ställa dig upp om det påstående lärarna läste upp var sant. Dessutom skulle du byta plats. En av frågorna löd: "Går du i världens bästa klass?" och alla vi i NVD2 (6 st) reste oss upp och bytte plats ;D ingen annan! haha lite kul ;)


Väl hemma pratade jag lite med moster o sambo innan jag o puma tog bussen till hundklubben. tränade i 3 h (tjat o pauser inkluderat) och sen åkte jag hem, för att kolla på true talent, laila bakar och jamie oliver mat på 30 minuter. Till det åt jag mammas nybakade bullar och drack té.


Kan livet bli mycket bättre? Kan en dag vara mycket mer händelserik? 


I DON'T THINK SO!


Sandra

Av Sandra - 24 augusti 2011 11:06

Ja, idag börjar skolan igen efter 10,5 veckors lov. Det känns jättekul att få träffa alla underbara igen och så lite mer rutin på vardagen, samtidigt som jag nu fick lite smak på att bara vara ledig och göra som man vill... Det Hade inte varit helt fel att ha det så! Jag förstår de som går hemma t.ex sjukskrivna, och inte orkar ta tag i sig själva och söka jobb igen, för det är ruksigt bekvämt att få sova till 9 och sen träna hund eller vara i stallet hela dagen =) Ja, det är typ vad mitt lov de senaste veckorna bestått av... ;)


Igår var jag först och jobbade, sedan fika med underbara Linnea och Amanda <3

När vi gick in på condeco kom Ulrik Münter ut. Hihi, jag såg en kändis =) Lite kul ändå.

Sen inne på fiket bad en amerikanare oss att passa hans laptop när han skulle på toa, och när han kom tillbaka berättade han värsta historien om när en kille ahde snott den och tjejerna som då passade den hade jagat killen längs en pir :P

Inte varje dag man får höra sådana historier ;)


Nej, nu får jag skynda så jag hinner med bussen. Inte bli sen första dagen! 

Ikväll ska jag o Felicia träna, härligt!! =D Däck, sitta kvar i starten och kontaktfält blir det nog bara för pumas del... hon slarvar ju!


Puss puss,


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards