NewstoryPuma

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Sandra - 24 september 2011 15:58

Då vart det återigen helg! Härligt =)


Sedan i onsdags har det inte hänt så mycket, torsdag var slappedag hemma (kom hem vid 5 då vi hade kör - slutade igentligen 13.20..), igår, fredag, åkte jag o lilla klassen direkt hem till Linnea  efter skolan för en supermysig tjejkväll o övernattning. Tack Linnea, jättetrevligt! Mycket skratt, gråt och skvaller. 

Vi såg filmen "Water for Elephants", men bl.a Robert Pattinson med. Tyckte att den var sådär, bra gjord o allt men det blir lite väl bra, tycker jag, när huvudpersonen är nära att bli dödad (eller avslängd från tåget i detta fallet..) flera gånger men varje gång klarar sig bara för att det är huvudpersonen.. 


Idag har jag hunnit med att vakna hos L, göra mig iordning o ta mig hem, duscha båda voff med schampoo och balsam och äta lunch. Nu blir det lite biologi-plugg innan jag slappar med något annat.


Imorgon ska jag upp 6.30 då det är tävling på GMBK - lagtävling i agility! 

Ska bli skitskoj, aldrig tävlat i lag på en off. tävling så det här blir nytt =) Bästa Felicia och Linnea (ej samma som ovan nämnd) ingår också i vårt lag, o vi ska köra järnet! Ni får hålla tummarna hårt för att vi tar oss runt utan diskar ;)


Trevlig Helg,


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards