NewstoryPuma

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Sandra - 7 oktober 2011 00:21

Vill bara berätta en hobby jag för tillfället håller på med. Jo, jag har lärt mig att göra fleeceflätor, sådana som är så himla populära på iaf agilitybanan just nu. De består helt enkelt endast utan fleecetyg och är flätade i 4-flätor på olika sätt. De går att tvätta i maskin och hundarna brukar älska dem! Dessutom är de slittåliga. 

Om du är intresserad utan en sådan är det bara att höra av sig, jag säljer de nämligen om jag får en beställning.

Du får gärna berätta hur du vill att den ska vara/se ut:

  • färg?
  • form? (rak, knut-/ar, handtag mm.)
  • tjocklek? (smal = 1 cm, normal 1,5 cm, tjock = 2 cm)
  • hårdhet/elastisitet (hur hårt flätad den ska vara)
  • övrigt
För en vanlig rak tar jag 20 kr och för en med handtag eller annan extra-design tar jag 25 kr. Detta är vad de vanligtvis säljs för på tävling.
Jag lägger gärna upp bilder vid önskemål!
Sandra

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards