NewstoryPuma

Alla inlägg under oktober 2011

Av Sandra - 3 oktober 2011 00:09

Ja, då har nästan en hel vecka gått utan blogginlägg igen. Och denna vecka ahr jag faktiskt haft på datorn, men varit antingen för upptagen eller för lat för att skriva.


I onsdags var det träningstävling, i torsdag tränade jag ensam i ca 1 h innan medlemsmötet. Det gick FANTASTISKT bra! Puma var grym, hon gjorde övningen skitsnyggt o lyssnade bra, även fast vi fick göra om slalom flera gånger (hon har en tendens att bli stressad o låta när det blir fel o hon inte förstår..). Vi testade även lite hoppteknik med trestuds vilket också gick superbt! :)


Fredag o lördag har jag suttit med biologi och fysik rapport, men i lördags avr jag även i stallet o red milou =) <3 Första gången själv som vi red, det gick bra =) vi red inte så långt, o lilla hästen är inne i ännu en trotsperiod, så på ditvägen fick jag mest gå, testade att sitta upp några gågnger o trixa för att få henne framåt, men vi kom mer bakåt än framåt så då gick vi istället. Stod o mös lite när vi kollade på de läskiga korna, betade lite och sen gick vi tillbaka. När hon började hänga med huvudet o slappna av, testade jag att sitta upp igen. Då bara gick hon på, o ville t.o.m trava :) myshäst <3


Idag var jag o Felicia o tränade innan jag höll i Anders kurs! :D Åh vad jag älskar att hålla kurs, har saknat det något enormt denna terminen!

Träningen gick sådär, Puma har varit väldigt disträ hela dagen... Hoppas bara inte hon ska börja löpa :( isåfall missar vi massor med roliga aktiviteter som vi planerat....


Nu ska jag sussa, natti!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards