NewstoryPuma

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Sandra - 11 november 2011 00:19

Dåligt uppdaterat senaste två veckorna, jag vet. Men ibland är det rätt skönt att inte sitta vid datorn också :)


Under lovet hände det en massa saker, så jag tar det bara lite kort..


Mån - jobba, kör

Tis - Medverkade med kören i "Postkodmiljonären" som sänds på TV ikväll och imorgon!

Hem till Julia efteråt, började känna mig sjuk, var i hennes stall o tömkörde Hilda och gick prom. med Zenta.

Ons - Ullared med Julia o familj hela dagen, underbart köpcentrum! :D Köpte för drygt 2000 kr..

Tors - Kör, sen träna med Felicia

Fre - Stallet på kvällen, gick prom. med Milou och Annica och sedan var det skrämning av små barn. Skrämmade kul ;)

Lör - Utsläppet i stallet och långtur med Kajsa, underbart! :)

Sön - bara slapp hela dagen. Sov, åt, tittade på tv, sov mer, åt. Underbart med sådana dagar ibland!


Sen har skolveckan gått på som vanligt, jag har jobbat, tränat, haft kör... Som vanligt alltså ;)


JAg började få ont i halsen när vi var på väg till Borås på söndagen när lovet precis börjat. Sen blev det bara värre och värre.. Hade frossa på kvällen hemma hos julia och även hemma. Under en vecka ahr jag sovit med tre kuddar på varandra, öppet fönster och endast mitt tunna överkast som täcke då jag vaknat drypande av svett annars. Men nu börjar det bli bra igen, så igår kunde jag stänga fönstret innan jag la mig, ha bara en kudde i höjd och sova med mitt tjocka täcke utan att svettas ! :D Underbar känsla !


Nu blir det sängen, imorgon börjar jag 12.30 heeelt ok!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards