NewstoryPuma

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Sandra - 24 november 2011 23:18

Ja det är fullt upp nu inför jullovet för mig!

Ännu en skolvecka har snart gått och nu har jag bara  11 dagar kvar i skolan tills det är jullov för min del! :D 

De som inte har praktik har ju en vecka extra.. 


kort sammanfattning av vad som väntar mig fram till dess:


v.48 (nästa vecka)

tors - Konsert i Vasakyrkan med bl.a Triple&Touch, Star Choir (som var med i Scandinavuim och är helt AWESOME!) m.fl Start 18.30, biljetter köps på plats. Kom gärna! :)


fre - biologiprov om evolutionen


v.49

praktik hela veckan på ett hunddagis (inte mitt förstahandsval, men det känns skönt att ha inomhuspraktik så här sent på hösten/ tidigt på vintern, istället för att vara i ett stall :P).


Julbord med jobbet på tors på Swedish Taste, mums!


"kalas" på lördagen, massor att städa, handla, laga och baka innan.. :D


Födelsedag på söndagen, + Pumas och min debut i Lydnadsklass 2 på klubben! supermysig tävling :)


v.50

mån: genrep inför lucia, instruktörsöte på hundklubben inför våren

tis: nationella matte c... "/ Luciatåg i stallet, jag ska rida Milou i tåget och Annica ska rida Milou i kadriljen :) Kom och kolla! 17.15 börjar kadriljen och luciatåget är 18.00 vid Lexbystallet vid Partille IF.

Även luciatåg i skolan på morgonen (ska vara där 7.15 tror jag sover i aulan..)

ons: eng prov. Konsert med kören i Eriksbergshallen :D Kofi Annan ska få något miljöpris, och han bad oss komma och sjunga när han får det! stort :)

fre: genrep med kören på förmiddagen, konsert på kvällen. Kom gärna! En helt magisk föreställning med stor julkänsla. Inträde 50 kr, start 19.00 - ca 21.00 Fika kommer att säljas i pausen. Vi håller till i skolan Aula.


Alltså, massor av köraktiviteter den veckan ;) ska bli skitskoj, men vi får hoppas att det är luugnt i skolan bara.. Lite svårt att få tid över till något annat.


v.51

mån: möte inför MyDog som både jag och voffarna ska vara med på, under lör och sön. Skolan håller i flera aktiviteter, så hundarna ska få vara me doch bli klappade och testade i agility av små barn :)

tis: julavslutning i skolan med kören, inför hela skolan. På kvällen är det möte inför Sydafrika.


Där har ni de viktigaste/största aktiviteterna jag har inplanerade just nu! Händelserika, späckfulla veckor som väntar alltså! Can't wait!  


Sandra 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards