NewstoryPuma

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Sandra - 30 december 2011 17:26

Ja, Gott Nytt År på er ! Detta året har (iaf för mig) verkligen gått med stormsteg.. Blir lite orolig när tiden bara svischar förbi, och jag hinner knappt emd någonting.. Någon som vill låna ut lite tid till mig? Inte säkert att jag hinner ge tillbaka den bara.. ;)


Det är helt sjukt hur fort veckorna går när man har ledigt.. redan har 1½ vecka av jullovet gått, och nu är det bara halva tiden kvar.. Och då ska man tillbringa 3 dagar på MyDog och 1-2 dagar med att plugga psykologi..


Idag har varit en slapp dag, då jag har gjort mycket "gott" men inget direkt ansträngande ;) känns bra ändå att man gjort lite vettiga saker idag, när det vart så fint väder :)


Först vaknade jag av mig själv 9.45, vilket kändes väldigt skönt! Ingen klocka och inte heller någon sova-hela-dagen-dag.. Efter frukost och lite slapp gick vi ner och handlade inför imorgon, jag fick inte lov att själv-skanna ut en flaska "magnum" - 0 % cider. Inväntade pappa som fick "lösa ut mig"...

Gick hem och åt lunch, sedan övningskörde jag ner till Blomsterlandet där Sofia och jag gick en prom i rätt så rast takt på 35 min med hundarna. Sedan fick de leka i rasthage i en kvart innan vi gick hem.


Nu blir det fredagsmys (redan fredag??) och lite datorspelande, vilket jag bara hinner med på lov :) 


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards