NewstoryPuma

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Sandra - 15 januari 2012 13:40

Ja, länge sedan jag bloggade var det verkligen.. Tiden sedan jullovet började och nu har varit fullproppad med aktiviteter och gått i ilfart!


Nu är det mindre än en månad kvar tills jag reser med kören till Sydafrika, Durban. Behöver jag berätta att jag längtar ihjäl mig? ;)


Nu börjar dessutom dygnen gå åt "rätt" håll - solen är upp några timamr om dagen och ibland kan man till och med få njuta av några värmande strålar ! Helt underbart, jag har verkligen saknat lite ljus!


Något annat jag saknat är agilityn. Sist vi tränade agility var så länge sedan att jag inte minns det.. Över 2 månader sedan iaf! :O

Det ska bli hur kul som helst att få träna igen idag, även om vi är i ett kallt ridhus ;)

Hoppas bara att Puma kan hålla sig i skinnet, för fröken har ju en tendens att bli lite För exalterad ;)


Igår kväll gick jag (hur skönt är det inte att ha vänner som bor på gångavstånd istället för 2 h med buss bort? :D) hem till Malin och sov där. Så himla skönt att få träffa dig igen, det var mer än ett halvår sedan!!    Gud så fort tiden går, man hinner ju ingenting.. 


Nu ska jag fixa fram övningar till träningen, plugga lite psykologi och sedan åker vi =)


Ciao!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards