NewstoryPuma

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Sandra - 26 januari 2012 00:10

Snabbt så har ännu en dag flugit förbi! Psykologiprov igår, etologi idag. Båda kändes bra, tror de är på minst VG nivå.


Efter skolan var planen 1. hundprom, 2. sova, 3.plugga


Blev istället hundprom med mamma o sofia och lite pulkaåk med puma ;) sedan slappa i sängen med tv o bok. middag, sedan soffan och sova 1,5 h. Pappa pratade visst med mig från nedervåningen men jag hörde inte ens vad han sa när jag var vaken. Tog ca 5 min nnan ögonen gick att öppna och ville bara falla ihop. Det kändes verkligen som att jag var i koma.. Trött?    


Så, idag blev en pluggfri slappedag, vilket kändes väldigt behövligt! Nu är det inget akut, utan mer allmänt typ matte, fysik... sådant kan man visst aldrig ligga före i!   


Nu är det dags för duschen o sen sängen. Eftersom jag satt i soffan helt apatisk fram till 10, så gick planen om sängen kl 11 i kras ganska fort, men nu har jag ju iaf redan sovit 1,5 h så de borde ju vara tillgodo liksom ;)


Vill bara passa på att tacka alla ni fina människor, som efter att Yava hittats och kommit hem tog er tid att skriva till MIG om vilken insats jag gjort, att alla borde ha en vän som jag, att jag är guld värd mm. Det värmer så mycket att ni inte ens förstår det, och jag var nära till tårar många gånger när jag läste era ord! Ni är många som inte ens känner mig, men som ändå skrev så... Jag blev verkligen jätteglad över alla de fina orden, då jag själv känt mig väldigt otillräcklig för att jag inte kunde hjälpa till att leta efter yava på måndagen... Så; TACK ska ni ha, det känns otroligt inombords när man får höra så fina ord !!   


Sandra  

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards