NewstoryPuma

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Sandra - 28 januari 2012 00:26

Sweet! efter inlägget om Yava hade jag 83 besökare den dagen - förra rekordet låg på ca 20! :D 

Antar att siffrorna inte kommer hålla i sig, men ändå roligt när så många kikar in, om än för EN dag. :)


Underbart att det redan är helg, men tyvärr komemr den gå förbi alldeles för fort är jag rädd..

Imorgon är det körövning 13-16.. Bara exakt 2 veckor kvar tills vi åket till Sydafrika!! :O

Efter kören följer J och L med hem, käkar middag och chokladmousse och så ska vi öva på ett hemligt nummer inför resan! 


På söndag ska jag först till stallet, hoppas på att få sällskap med någon ut i skogen och även att vädret hålelr sig fint..Sedan är det agilityträning, vilket jag längtar supermycket efter!! Hoppas Puma är lika klockren som förra veckan.. Jag insåg att det nog berodde mycket på att jag var så skärpt - jag var på henne hela tiden och bestämde VAR hon skulle hoppa och inte bara ATT hon skulle det, och det var antagligen därför hon inte rev eller missade.. Bra att komma ihåg - matte måste också fokusera lite för att hunden ska göra det! ;D


Dessutom är det massor av saker jag vill/behöver göra, så som mejla, städa, planera kurs, laga lite saker här henne, sätta ihop en videofilm mm.. om bara dagarna hade varit längre, jag inte hade varit så beroende av sömn och någon kunde ge mig en spark i baken då och då, så hade jag kande fått gjort allt det där också! 



Nu är det dags att duscha och sedan sova. Hade tänkt duscha efter gympan, men när jag kommit dit och bytt om, kom jag på att varför ingen av klasskompisarna var där berodde på att vi hade teori i Valhalla istället för idrott i Katrinelund.. Bra Sandra.


ps. Har precis börjat läsa första boken om Eragon. Har tidigare läst tredje på engelska, men tänkte nu börja från början. Den är GRYMT bra. Förstår inte varför de inte gjort fler filmatiseringar på böckerna?? Den filmen som finns är ju outstanding!

Ja, nu är iaf jag fast i boken och kommer således vara ganska disträ ett tag framöver, då boken antagligen dyker upp så fort jag har en sekund över... Känner ju mig själv ;)

Läs boken om du inte gjort det, den är Så värd det! :)


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards