NewstoryPuma

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sandra - 1 februari 2012 23:18

Ja, det hade varit schysst. Så att jag hade kunnat plugga samtidigt som jag sov eller lästa.

Denna veckan har varit högst ointressant.. Fast ganska skön, men jag känner att jag måste gaska upp mig, sitta (helst 1 hel vecka känns det som) och bara plugggggaa. Ligger inte så mycket efter, men hade  varit skönt att känna att det finns inget man har att göra med skolarbeten och allt är liksom klart. Börjar känna av tidspressen nu inför Sydafrika, ett psykologiarbete på 4 sidor ska vara klar till torsdag, och jag har knappt börjat! (fick reda på det i tisdags).

Dags att sätta igång på riktigt, men först sova! Förstår inte vad det är med mig, men jag är galet trött. Likadant varje dag,  spelar ingen roll att jag sov TRE timmar i soffan igår och hade sovmorgon imorse..


Och nu har ännu en vecka i skolan gått... Haha, nej, nu går jag händelserna i förväg! Men för mig känns det nästan lite som helg nu, för det är bara torsdag kvar och sedan är det ju fredag vilken är en jättekort och chill dag, så den räknas som helg. Så imorgon är det fredag för mig ;)


En kul grej är iaf att det är körövning imorgon :D Näst sista inför resan.. ihh!! Spännande Värre ! :D


Nej, bums i säng nu. Natti!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards