NewstoryPuma

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Sandra - 10 februari 2012 13:35

Wiiho :D om sisådär 19 minuter styr vi bilen mot Landvetter Airport (vilket betyder flygplats för er som inte kan engelska..) för att sedan gå på planet mot London. Där väntar vi några timmar innan vi åker till Johannesburg i Sydafrika, och sedan tar vi det tredje och sista flyget till Durban. Så, alltså, om ca 24 h kommer jag gå av planet i ett helt annat land, på en helt annan kontinent, med ett helt annat folkslag. Det kommer bli en helt fantastisk resa och vi kommer få så extremt många nya minnen! :) resan blir ju ännu bättre av att de bästa Julia och Linnea är med :) Eftersom jag är borta till den 21 vid lunch, är det ingen ide att försöka kontakta mig. Det kommer bara kosta er en massa pengar och jag svarar inte. ;)Nu måste jag slänga i mig lite mat för sen sticker vi, tjing!Sandra

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards