NewstoryPuma

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Sandra - 18 juni 2012 15:46

Häromdagen satt jag och kollade upp tävlingar i lydnadklass 2/lägre spår/utställning/agilityklass 1. Sammanställde en tävlingskalender för resten av året, och tänkte dela med mig av den här. Om någon ska någon annanstans och tävla i agility, och har plats i bilen, så får ni mer än gärna höra av er! :)


datumvarklass
7/7

Romelanda

Lägre spår

19/7

Karlstad

Agility 1 (1+1) - behöver sovplats, Någon??

20/7KarlstadAgility 1 (1+1)
21/7KarlstadAgility 1 (1+1)
22/7UlricehamnAgility 1 (1+1) - Behöver skjuts!
(18/8KungsbackaAgility 1 (1+1)) - möhippa som krockar
(19/8KungsbackaAgility 1 (1+1)) - Belgarträff som krockar
25/8LjungskileUtställning - båda hundarna
26/8AngeredLydnad 2
1/9LerumLägre spår
7/9StenungsundLydnad 2
8/9

(Halmstad

Borås

Agility 1+2)

Lägre spår

14/9GMBKLydnad 2
16/9KungälvLägre spår
22/9SBK GBG-avd.Lydnad 2
14/10VårgårdaAgility DM - Behöver Skjuts!
   
   
   


Det finns massor av lydnadstävlingar i år, så de som jag planerat in är inte tanken att åka på alla. 

Vi får helt enkelt se när vi väljer att tävla tvåan i år, och var. Om någon annan ska iväg så vore det såklart extra kul att åka på den tävlingen då man känner någon, så hör gärna av er :)


Sandra

Av Sandra - 18 juni 2012 14:01

Ja, det är miss Nezzie det!  


Iaf enligt henne själv ;) Stackars, stackars Nezz, hon tycker extremt synd om sig själv! Men måste säga att det ser rätt kul ut när hon slår i tratten i borden, stolarna, dörrkarmarna.. Det är inte så lätt att hålla sig från skratt då  


Anledningen till att hon har tratt är att hon kliar sig, mycket. Ringde vet. idag och pratade om det, och som jag misstänkte är det jättesvårt att fastställa vad problemet är, även om vi åker in med henne. Jag fick tipsen om att kolla henne för löss, duscha henne med anti-inflammatioriskt schampoo och inte låta henne klia sig. Så får vi hoppas att det går över på några dagar..

Hon har kliat sig  såpass att hon fått sårskorpor, och det är nu i samband med att hon fäller som hon har börjat. Hudproblem är jobbiga grejer, för det finns hur många olika sjukdomar som helst och symptomen är inte alltid helst självklara. Som tur är, är det inte livshotande, så vi får hoppas att det går över :)


Tratt-Fia precis när tratten åkt på. Gullunge !


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards