NewstoryPuma

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Sandra - 2 juli 2012 23:45

Idag var jag, Sofia och hundarna på hundklubben och tränade med Felicia och henes hundar. Första gången S var med och tränade, ch det gick alldeles strålande! Hon fick köra mest med Nezzie, men även testa några gånger med Puh och Felicias Heaven. Hon kan nog bli riktigt bra om hon  fortsätter :) 

Jag filmade första gångerna hon körde, med båda mina hundar. Här är reslutatet:


Sofia och Nezzie 2012-07-02
 

Sofia & Puma 2012-07-02


Jag tycker då iaf att det ser riktigt bra ut, och hon tyckte att det var väldigt kul :)



Här kommer några videos på när Puma och Jag kör slalom. Var inte helnöjd med det idag, tyckte att hon hade lite dåligt driv. Men däremot så tränade vi bara svåra slalom idag, så det är förståerligt också. Nästa träning blir det bara lätt och kul, så hon får upp ordentligt med fart :)

  

                  


Världens Bästa !    Åh, vad jag älskar dig!


 

Avslutar med en bild på min älskade lillasyster, när hon sliter med hoppbommarna ;) Lägg särskilt märke till leendet - visst hade vi kul!   


Sandra
 
 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards