NewstoryPuma

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Sandra - 22 juli 2012 23:45

Min Världens Bästa Puh har Äntligen skrapat ihop sin tre första pinnar i hoppklass 1 och därför blivit uppflyttad till tvåan!

  


 


Älskar dig av hela mitt hjärta min fina, duktiga hund! 


Så himla skön känsla när vi satte tredje pinnen, nu är vi äntligen uppe i klass två, har några pinnars "erfarenhet" och kan ärligt talat säga att vi är på G! Veckan i Karlstad + dagen i Ulricehamn (fyra dagar i rad) var extremt lyckade, även om vi bara kom i mål 2 av 8 lopp (och fick pinne på båda ;)). Jag kände själv, och fick väldig feedback dessutom, på att jag börjat att faktiskt Springa! Galet, att det bara skulle ta 4,5 år för mig att lära mig ;)


Här kommer vår första pinne (Vänersborg) och vår tredje (Ulricehamn). Den andra pinnen (karlstad) ligger fortfarande på videokameran och väntar på redigering. 

Vill bara tillägga att vår första pinne och vår tredje togs inom loppet av 2 månader, från det att vi har tävlat sedan 6/6 2011.. Så ja, nu är vi verkligen på GÅNG!


http://www.youtube.com/watch?v=c4uUqaGxO_w


http://www.youtube.com/watch?v=GpGsyRkmnNc


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards