NewstoryPuma

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Sandra - 26 september 2012 12:43

Dagens Hurtbullepris måste nog ändå gå till mig! vissa dagar förtjänar man faktiskt att ge sig själv en klapp på axeln.

Skoldagen började kl 12, så då tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle att prova på att cykla till skolan för första gången. Sagt och gjort, jag tog på mig springkläderna, pumpade däcken och körde iväg.
Mycket lättare att hitta än jag trott, det var ju bara att följa cykelvägen och skyltarna "Göteborg, centrum" ;)
Kul grej att prova och det gick himla smidigt! Ca 1 mil på drygt 30 minuter från dörren till skolan ! Om jag tar bussen måste jag gå hemifrån minst 40 min innan jag börjar.. Sweet :D Sen har jag dessutom skaffat simkort på valhalla (50 m från skolan), så det funkar superbra att ta med duschgrejer och gå in där och ta en dusch efter. Himla bra grej och det känns skönt i hela själen att ha tränat bra redan innan skolan :)

Trevlig Onsdag!

/Sandra

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards