NewstoryPuma

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Sandra - 11 oktober 2012 23:15

Toppenträning med världens bästa, Klara och hennes Älva idag!


Puma var såå taggad, men alldeles perfekt så att skålen var sådär precis på gränsen och det-rinner-inte-över-på-grund-av-ytspänningen full ;) Lyssnade grymt bra på min handling och riktigt sög hindrena. Kunde även lämna henne i slalom och göra ett framförbyte, utan att hon gick ur :D

Dock blev hon väldigt trött mot slutet, båda tjejerna var väldigt flamsiga under andra övningen.

Snygga kontaktfält på balansen blev det också, hon verkar verkligen fatta den nu!

A:et behöver jobbas vidare på med uppfarten, den sitter inte helt bra. Nerfarten funkar jättebra på träning när hon inte har så mycket sug framåt, men är rädd för att det inte kommer vara lika klockrent på tävlingen till helgen.. Det återstår att se !


Till helgen ska vi tävla i Tångahallen; på lördag både agilityklass 1 och hoppklass 2, sedan ska vi bo på Tånga vandrarhem med en grupp från klubben :) trevligt trevligt! På söndagen är det DM oc då ska vi tävla ind. och i lag. Nezzie ska även få springa, med Sebastian. Håll tummarna för klubbens ekipage!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Skapa flashcards