NewstoryPuma

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Sandra - 7 november 2012 16:25

Hur klarar sig folk utan körkort egentligen? Och egen bil för den delen med? Har de inga hobbys, är de aldrig i skogen/på landet och hur tar de sig lång till möten, fester, bröllop, vänner, mm?

Det kanske är ganska vanligt ändå, att folk inte har det. Ett körkort alltså.

Jag själv känner åtminstone att jag inte överlever länge till utan ett körkort! Som alla som känner mig någorlunda eller någonsin velat boka nåt med mig har förstått, så är jag för de mesta väldigt upptagen. jag gillar att göra mycket och bokar lätt upp varje dag i en hel vecka med skojiga aktiviteter.
dessutom så har jag en medryttarhäst jag tar hand om en gång i veckan (5-6 h), jag simmar en gång i veckan minst, jag tränar agility, lydnad, brukslydnad och freestyle, jag tävlar (mest agility) ca 20 helger om året, jag sitter med i sbk göteborgsavdelningens. agilitysektion där jag är sammanhållande, jag håller kurs ca 8 tillfällen per termin, jag går i gymnasiet och har därför läxor och dessutom projektarbete nu att jobba med, jag går en freestylekurs med puma och går i kör just nu.... sen gör jag annat också, då jag umgås med mina vänner. fikar, bio, tjejkvällar mm. utöver allt detta så håller jag på och övningskör och hoppas kunna ta mitt körkort innan årets slut.. (ihh! pirrigt!)

så där ser ungefär mitt liv ut just nu. ganska mycket alltså. och jag tar på mig ännu fler saker och måste även göra sånt som att hjälpa till hemma, passa syster, klippa mig..

med allt jag gör och såpass långt bort som både stall, hundklubb och tävlingar ligger så hade alltså ett körkort suttit Himla fint!
Dags att börja köra på allvar och plugga på massa teori så jag känner mig mindre o-redo snart..

Sandra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards