NewstoryPuma

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Sandra - 19 november 2012 14:21

Jag har haft lite beslutsångest i ett par månader nu, om jag vågar testa eller inte..
Det är nämligen så att jag och Puma har haft ett hemligt projekt. Från början var det bara en galet ironisk kommentar, men ju mer jag tänkte på det desto mer rätt kändes det. Varför skulle inte vi klara av det? Och det är ju ändå bara ett test, på skoj, så resultatet är inte så viktigt.

Det är vad jag försöker intala mig själv, för egentligen är jag jättenervös.
Vad är då vårt hemliga projekt??
Det är inte så hemligt längre, då anmälningstiden gått ut så jag har redan varit tvungen att anmäla oss och nu finns ingen återvändo! Hjälp!

Here goes .. Jag och Puma ska starta vår första lydnad klass 3 tävling den 9/12 !!! Alltså om mindre än en månad!

Jag är lagom nervös och undrar om vi ens kommer igenom programmet.. Håll nu alla fingrar ni har, för oss! Det kan behövas!

Sandra

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards