NewstoryPuma

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Sandra - 24 november 2012 21:27

Igår var det skriftliga nationella i Svenska B, det näst sista vi gör i denna kurs. Underbart att ha det gjort, nu kan man äntligen andas ut. På tisdag ska vi till Backateatern och se på premiären av "Utopia 2012", sen är vi lediga under Svenskatiden resten av terminen, lyx!


 


Efter nationella åkte jag och L och hämtade upp Eskil. Hans matte har roat sig med att disputera (någon form av superpetig projektrapportsredovisning ;)) igår så då får Eskil bo hos mig och mina tervflickor under helgen.

På kvällen var jag och Eskil plus några till hos S och åt god födelsedagsmiddag (18 år, nu är det bara jag kvar..). Han skötte sig jättefint, även om det avr lite jobbigt att slappna av med alla nya människor runt honom. Mycket fjäskande fick han! 


 

flocken   


Idag har varit en shoppingdag. Jag och mamma skulle köpa ett nytt halsband till Puma på Huveröds - kom ut med ca 7 saker men inget halsband. In på Hööks och köpa spännen till Milous täcke, och sedan en prom. med "min" lilla flock :) Jag ska  ha en egen liten flock när jag blir stor.   

Vidare till Cassels och där skulle jag bara prova en klänning - kom ut med en ny jacka, en topp och två klänningar, men inte den jag hade tänkt ;)

Sedan mataffären, och även där blev det mycket mer än planerat..


 

mysstund innan middagen


Nu har jag och Puma planerat (jag stod för den biten), tränat, tänkt, testat och bestämt nästan hela vårt freestyleprogram! Oj vilken hjärngympa, för både mig och hunden! I 1,5 timmar har jag grejat och Puma, ja hon är rätt mör i skallen nu. Sista gången körde hon i slowmotion. 

Imorgon är det avslutning på Freestylekursen och vi är sååå peppade! Då ska det filmas och tas kort, så jag har det sen till mitt projektarbete. Hoppas hon håller ihop och är taggad då, så vi får till det som tänkt. Nu ska jag bara komma på avslutningen också, sen är programmet klart, ska "godkännas" av mina experter och sedan är det bara finslipning som gäller tills vi ska debutera i senvinter/vår! ihh :D


Sandra 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards