NewstoryPuma

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Sandra - 14 januari 2013 18:48

Det är stunder av året då jag och matte inte leker så mycket. Hon har väldigt mycket annat för sig, och då hinns jag inte alltid med. Iof så gosar vi rätt mycket och jag får sträcka på benen och rasta mig varje dag, men de där lekövningarna vi gör tar lite mer tid.
Men som tur är så leker vi nästan hela året om - vi brukar "spåra", "köra agility", "träna lydnad" och nu på sistone har vi även "tränat freestyle". Ja ni hör - matte har massa konstiga uttryck för att säga att vi leker.

Det är en vecka nu som är sådär nästan fullproppad med lekar, vilket jag tycker är skitskoj!! Kolla bara på vad jag har för mig:

Förra torsdagen: agilityträning
Förra fredagen: vila
Förra lördagen: spårträning, lydnadsträning, nosduttträning och "släktkalas" (det sista är nog jobbigast för huvudet!)
Förra söndagen: agilityträning
Idag/måndag: lydnadsträning
tisdag: lydnadsträning
Onsdag: vila
Torsdag: agilityträning

Själv tycker jag att vi kunde bokat upp fredagen och onsdagen också, men matte är inte riktigt av samma kaliber som jag och måste därför ta igen sig lite. Dessutom tror hon att hon kan ha sträckt ena skinkan?? Klena varelse säger jag bara.

Over and out!
/Puma

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards