NewstoryPuma

Alla inlägg under mars 2013

Av Sandra - 1 mars 2013 20:00

Att bli hunduppfödare är något jag har velat i flera år nu. Jag tycker att allt kring det är fantastiskt spännande och jag ser enormt mycket fram emot den gången jag själv väl kommer ha min första kull och starta upp min efterlängtade kennel!


För att komma ett steg närmre mitt mål och för att vara så väl förberedd som möjligt när jag väl startar min kennel - plus att jag verkligen gillar att gå på utbildningar! - så har jag därför anmält mig till SKKs Uppfödarutbildning!  :D (http://www.skk.se/uppfodning/utbildning-for-uppfodare/)


Så från och med april kommer jag påbörja min utbildning i Kullavik och hålla på i ett år, innan jag är klar. Det ska bli såååå spännande och jag längtar massor!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards