NewstoryPuma

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Sandra - 16 mars 2011 21:26

Hej hopp, tänkte skriva ett snabbt litet blogginlägg sådär spontant för att jag kände för det =) Gud så duktig jag är, inlägg två dagar i rad! :D


Jo, jag kom just på att jag är rätt svår att boka... Vill du leka med mig en eller två dagar så får du boka mig i tid! J bokade mig fre + lör om tre veckor häromdagen ;D "mamma" J (den andra av de ;)) bokade mig förra veckan, vi ska leka imorgon =)

L ville boka mig för imorgon, men då är jag ju upptagen! Då sa hon "nästa tisdag!" när jag inte svarade sa hon "BRA, då säger vi så!" Hm, jag vet inte, svarade jag, jag måste kolla min loggbok först. Gosh, man är verkligen poppis nu för tiden! 

Det måste vara på grund av att jag dejtar Brad Pitt som alla vill vara med mig.

Ja, så måste det vara!


Sandra


ps. Säg inte detta till något av mina fans, men jag tror det är slut mellan mig och Brad. HAn har så dålig stil, skulle gått på bio i lördags men hörde inte ens av sig! Ne fy, sådana killar gillar vi inte. Men det får vara en hemlis, de kan få fortsätta tro att jag dejtar honom ;) ds.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards