NewstoryPuma

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Sandra - 1 april 2010 20:00

Glad Påsk, april april!


Hoppas ni får en härligt första april, visst börjar man få vårkänningar nu?


Idag efter skolan åkte jag till jobbet, var inte hemma förrän 10 i sex. Fortfarande ljust till 7, nu ser man var man går när man går hem!


När jag kom hem hade jag redan tidigare lovat mamma att jag skulle rensa i hundgården. Även om det är smidigt att bara släppa ut hundarna där, så blir det rätt skitigt, (HAHA! ;)) Väldigt fort.


Så jag rensade i hundgården i 40 min, gud vad det var mycket bajs och skräp. De som bytt vårt tak har inte varit speciellt duktiga med att slänga skräpet på rätt ställen, men men. Fint blev det iaf efteråt, nu kanske hundarna vågar sig ut där igen ;)


Själv blev jag inte lurad en gång idag, lite B, men ganska skönt att inte behöva känna mig som en extrem blondin varje dag   


Till slut vill jag lägga till en länk till en video på youtube, shit pommes frites vilken ball video, det är det enda jag säger! Look for yourself and enjoy! :) 

Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte om videon.    


www.youtube.com/okgo "This too shall pass" heter videon. Fick inte in en länk i bloggen... ?


Sandra


ps. Missa inte 'The vampire diaries' varje torsdag kl. 20.00 elr gratis på tv6play.se, obs! Kan hacka lite då den behöver ladda, min gjorde iaf det.. Enjoy! ds.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards