NewstoryPuma

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Sandra - 31 juli 2011 23:45

BLOGGEN ÄR SOMMARUPPDATERAD, VAD TYCKS OM DE NYA FÄRGERNA?


Ja, dagen började ju lite tokigt... Skulle cykla till stallet med Puma, rida Hobbe i paddocken och sen cykla hem. Var planen iaf. Men se, så blev det inte! För när vi cyklat till stallet o pausade för att ta fram Hobbes saker, började stora droppar av vatten falla från himlen. Någon minut senare öste det ner. Snacka om att himlen öppnade sig ;) Valde ändå att cykla till hagen, men väl där var jag så blöt att det såg ut som kläderna skulle vara så mörka.. Gick igenom hagen, 5 meter ifrån hästarna. Ropade. De vände inte ens på huvudet. 


Kände att detta skulle inte bli någon kul ridning i vilket fall, det kunde bara bli fel. Och efter gårdagens underbara tur så kändes det som ett bra sätt att avsluta min Hobbe-vecka ändå. Så det var bara för oss (mig o Puma) att cykla tillbaka hem igen ;)


På kvällen gick vi på restaurang, Morfar bjöd ut min familj, morbror A's familj o Nick. Amazing Thai hette restaurangen. Jättegod buffé hade de, plocka själv o sen steker de maten när du ser på =) Det dumma var att jag valde chillisås innan han stekte det... Sen smakade hela maten chillisås o det gick knappt att äta.. Svettades i hela ansiktet o tungan brände. Fick byta ut maten mot en ny portion o ta en lite mildare sås ;)


Nu ska jag sova, imorgon ska jag till hundklubben med Puh o träna med F :) Sen blir det förhoppningsvis bad efteråt! :D


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards