NewstoryPuma

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Sandra - 19 januari 2012 23:53

Jaa! Fick reda på resultatet efter psykologiprovet jag gjorde i måndags, och fick resultatet VG+/MVG-!! :D

Mycket nöjd, speciellt som läraren sa att de tre första frågorna (det var fem) var helt superba, det fanns inget jag kunde skrivit för att fått dem bättre :) Men de andra två var lite klena, speciellt sista, så då drogs betyget ner lite. Men skit samma, jag är superstolt :D


Även denna veckan har gått i racerfart! I början av veckan kryper den fram, men såfort vi kommit förbi onsdagen så får jag helgkänslor och veckan är "snart" slut ;D Så jag firar helg i 4 dagar kan man säga O:)


Jobbat, haft prov, ridit hästen (ÅHHH älskade bebismilou, du är så underbar när du vill! Mysig tur med väldigt lite strul, tack elsa!), prommat hundarna, körövning, provat körkläder inför sydafrika, köpt korta joggingshorts och tunt linne inför sydafrika, packat inför donsö/styrsö helg. Ja, det är väl veckan i kort. Ganska mycket samma som alltid. Fy vad tråkig jag känner mig ibland, livet är så inrutat och det är samma aktiviteter varje vecka...


Imorgon efter skolan ska jag o Linnea hem till Sassa som bor på Donsö, för på lördag ska vi till vår körledare C som bor på Styrsö, och då slipper jag gå upp 7 och kan sova till 8.30 istället ;D Supermysigt ska det bli! Lite bonding inför Sydafrika med kören lördag, och mys med L och S fredagkväll :)


Dessutom; imorgon bitti (där rök även den sovmorgonen) ska jag klippa mig! Inget drastiskt, men ska bli himla gött ändå att bli av med något kilo eller så ;) Lite klyvna toppar nu efter att ha gått nästan 1 år utan att klippt mig. 


Nu ska jag sova, godnatt!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards