NewstoryPuma

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Sandra - 11 augusti 2012 23:18

första inlägget till bloggen via mobilen, testing testing ;)

I torsdags, fredags och imorgon har jag hand om lilla Milou.
underbara häst, vad jag saknat dig!

då hon stått i några veckor var vi tvungna att sätta igång henne (rida lugnt i några veckor för att bygga upp muskler, kondition och förhindra skador och sträckningar). så än är det ingen galopp eller väldigt långa turer, men om bara någon vecka igen ska hon gå att rida som vanligt.

i torsdags red jag en halvtimme i paddock och travade en del. tränade på trav-kommandot och min egen balans. red även barbacka en stund, första gången på henne :)

i fredags gick vi en promenad och efteråt så följde hon mig runt i hagen och ville gosa! promenader är verkligen sååå bra bra för relationen häst-människa! :)

imorgon hoppas jag att vi får sällskap ut så vi kan rida ut en tur,det var alldeles för länge sedan!

här är en bild på gullisen tillbaka i hagen, med sin fina flughuva på ;)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards