NewstoryPuma

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Sandra - 12 juni 2010 23:00

HELLO UNITED STATES,  NEEEW YORK!!

New york, baby, new york <3

Finaly, så har man kommit till staterna och tagit sig hem till sin nya familj   


Om någon undrar, så jag morfar fixat så att jag kan ha ett svenskt keyboard på min lilla låne-laptop, så jag kan skriva ÅÄÖ igen ! :D


Här är det bara bra, temp. ute ca 27 C nu på kvällen. Jag kommer skriva allt som händer här i Amerikansk tid, så t.ex tiden då detta inlägg lades ut är den Amerikanska tiden, inte den Svenska. I Sverige var det mitt i natten.


När vi kom fram efter en och en halv timmes åktur, satt vi och snackade ett tag innan vi gick och lade oss. Fick hälsa på deras hund på två år som jag inte träffat tidigare, Sadie. Först var jag jätteläskig och hon skällde på mig, men efter ett tag kom hon fram och nosade på mig. Jag luktade troligtvis annan hund   


Vid 11-tiden gick vi och lade oss, jag var rätt så trött då.. Klockan var ju runt 5 på morgonen och jag hade inte sovit längre på morgonen...


Så inte så mycket som hände första dagen, men det var skönt att komma hit och bara få sova med en gång så man kunde ladda batterierna igen   


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards