NewstoryPuma

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Sandra - 3 april 2011 23:02

Tja tja :)


Nu vart det ett litet upprhåll här på bloggen. I fredags vart det löshoppning istallet och jag o voff gick dit o tog kort och hjälpte till. Stundtals kaos då vi vart 7 st och iaf 3 hästar var rätt busiga och ville hoppa heeeela tiden ;) 


Lördag och söndagen har spenderats i Torslanda på A1 utbildningen. Andra och sista helgen och det enda som saknas nu är att man ska göra klart hemskrivningen och skicka in den till henne :) Sen är jag legitimerad agilityinstruktör ;) NICE!


Imorgon ska jag till stallet och rida en tur på Hobbe, andra gången (första var i fredags en tur i paddocken barbacka efter löshoppningen ;)). Bara en liten sväng i skogen, så han får komma ut och röra på sig och vi får känna lite på varandra =) Detta ser jag fram emot! <3


   Ibland känns hon som en riktig travare :P   "min" fina häst, det är nog lite arab i henne också ;)  Snyggaste hopptekniken!


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards