NewstoryPuma

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Sandra - 7 april 2011 23:34

Ja, då är det idol om ca 30 h! Inte nervös än, men det kommer kan jag lova ;)

Smakprov på texten jag ska sjunga:


V1: Oh, I wish I was a punk rocker with flowers in my hair
In '77 and '69, revolution was in the air
I was born too late to a world that doesn't care
Oh, I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

Ref: When the head of state didn't play guitar
Not everybody drove a car
When music really mattered and when radio was king
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything <3



Idag körde jag hela vägen hem från klubben, igen =D Superkul, men lite mindre lyckat denna gången. KAn bara säga att dragläge är svårt! Dragläge i liten uppförsbacke med bil bakom och du ska in i en rondell är APSVÅRT! Men efter ca 10 försök så bilen kommit uppför backen och in i rondellen på platt mark igen så var det bara tt tuta och köra ;) Snälla trafikanter som bara väntade i kön, inga tut eller annat :) Men guud vad stressad man blir, känner mig så hemsk mot de som måste vänta :P


Nu har jag packat gympaväskan och idolkläderna är framlagda, för imrogon efter skolan ska Sandra o Julia med hem till mig o sova över (Sandra är väskpassare och mental coach på lördag ;))  Vill inte stå och packa då! Vi har massor att göra. Fixa pastasallad, packa ner all mat (mackor, frukt, fika, pastasallad, dricka), duscha och platta håret, packa våra grejer, äta middag, handla... OCh sen ska vi i säng i tid också, för vi ska upp 04.40 :O


Imorgon klättring på gympan, KUL! :D


Tränade på klubben idag med Matilda, super najs :) Puma var grym, slalomet dock mkt slarv. Stack bara en gång (hennes kompis av samma ras var ju där, inte så mkt att begära ;)) och gjorde allt väldigt bra =) ASSNYGG budföring!! Bästa någonsin, full fart bort, full fart tillbaka, grymt sättande! Så stolt =) <3


Ne, nu är jag nog övertrött. Ska skriva ut spanskaläxan så jag kan repetera lite extra på bussen imorgon, natti! 


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards