NewstoryPuma

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Sandra - 15 augusti 2011 14:35

Haha, ja, idag har jag skickat mitt tredje sms hem till ett hushåll med telefonsvarare   Det som är roligt är att jag har råkat skicka fel varje gång - jag skulle egentligen skicka det till mobiler såklart! Ena gången var hem till Kajsa.. Andra var hem till mormor och tredje (nu idag) var hem till moster.. Det är inte lätt att göra rätt ;) Men rätt kul när jag sen får höra "Var det du som skickade ett sms hem till oss? Det var en konstig röst som frågade om jag ville betala 10 kr för att läsa upp smset och så läste den det helt knackigt" ;D


Min veckas planering, för er som är intresserade:


Idag:

Lunch på Donken (check)

Lata mig framför datorn (påbörjat)

Träna voffarna med Sebastian


Tisdag:

Förmiddagen oplanerad

Träna agility med (förhoppningsvis) Linnea och Felicia

Agilitysektor-möte


Onsdag:

Inget, antagligen stallet


Torsdag:

Jobba

Träna agility med Alice


Fredag:

Inget, antagligen stallet


Lördag:

Agilitytävling i Kungsbacka


Söndag:

Agilitytävling i Kungsbacka


Hmm.. Plötsligt känns det inte som om jag har ett så fullspäckat schema.. Så - om någon har lust att hitta på något så är det vä'lkommet =) Helst på onsdag eller fredag då, när jag "bara" ska till stallet ;)


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards