NewstoryPuma

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Sandra - 10 augusti 2011 23:45

Bara för att smälta in i mängden och göra som alla andra, ska jag nu också kommentera dagens väder.
Det var regnat hela dagen och ja, jag blev väldigt blöt men oj, det var mysigt ute ändå =)


Så, vad har jag gjort idag då?
Jo, började dagen med att gå upp vid halv tio och baka blåbär- och hallonmuffins =) Jag trillade ju av hästen sist jag och Annica red, så då var jag ju tvungen att bjussa på nåt gott ;)


Sen åkte jag till stallet iklädd så mycket regnskydd jag bara kunde komma på, endast ansiktet och händerna som var "nakna". Ut och köra med lilla hästen o A, enda till Jonsered o tillbaka denna gången! :D


Väl hemma har jag bara slappat och suttit vid datorn.


Jag och Puma tränar lite skall nu, tänkte det var dags för denna att lära sig o det är lätt att träna överallt =) Hon är riktigt duktig, efter 4 tillfällen så har hon börjat fatta kommandot, även om hon har långt till skall när man ber henne. Mattes pärla


Imorgon blir det jobb agilityträning och kanske lite framförgående på klubben =D


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards