NewstoryPuma

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sandra - 8 augusti 2011 23:45

(Klockan är 01.00, men vill ju att inläggen hamnar på "rätt" dag, dvs. detta inlägg handlar om "idag" =8/8)


Ja, så mycket för "sommarlov, inget att göra, inget planerat" ;) 

Det känns som om det inte gått en enda dag som jag inte gjort Något, alltså bara varit hemma och slappat. Iof är det väl bra, för jag älskar ju att ha något och göra och blir grymt rastlös om jag inte får komma ut. Just nu känner jag att jag skulle behöva umgås med kompisar och vara ute.


Idag sov jag till elva, lyx ;) Somnade ju dock halv 2, så det blev inte så länge ändå xD Sen vid 2 gick jag och hundarna till bussen. Såklart satte jag oss på fel buss, så vi åkte "Heden via Sävedalen" istället för "Heden vid Öjersjö".Fick hoppa av Svingeln, ta spårvagnen till Korsvägen och sen bussen därifrån till Delsjömotet :P Det funkade det med och tog bara ca 10 min längre ;)


Tränade med F idag igen, hon är verkligen toppen på att få mig iväg o träna! TACK Flisan =)  


Nezzie var underbar, lugn som vanligt med även lika säker som vanligt =) Skönt när man i vanliga fall har virrhönen Puma att handla ;) Nezzie avr ganska pigg o glad och hade hyfsad fart. Puma skötte sig finemang, tog slalomet fint även med externbelöning framför =D Tolv pinnar fixade hon snyggt också, bra fart men lyssnade jättefint! Jag är supernöjd med dagen :)


Nu är det dags att krypa ner i sängen o sova, efter How I met your mother är slut =)

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards