NewstoryPuma

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Sandra - 14 augusti 2011 18:30

Egentligen är jag inte alls någon Border Collie människa, av olika anledningar, men såg en bild på en som var ruskigt fin! Om jag någon gång skulle få för mig att byta ras (fråga mig inte varför, när jag har den bästa rasen i världen? ;)) och välja att köpa BC, då skulle jag vilja ha en som såg ut såhär!


   (Bilden är lånad från:

http://vallhundarna.bloggagratis.se/2011/08/14/6025136-manga-bilder-och-kort-upptadering/ den 14/8 2011 och tagen av Elisabeth Andersson)


Gorgeous! Älskar det brun/röda (tan) i ansiktet, det ger verkligen hunden ett speciellt uttryck! Sen är han ju lite lik Puma också, så det kanske är drf jag föll för honom ;)


Sandra

Av Sandra - 14 augusti 2011 12:55

Igår hände inte så mycket, var i stallet och körde Milou med A. Mysig tur till Lexbydal's samhälle och tillbaka. När vi kom tillbaka kom Sanna och Alice för att säga hej (Det var länge sedan. Superkul att se er, man blir alltid lika glad av er två!!) och Sanna frågade hur det hade gått. Jag och A svarade samtidigt "Superbra. Som alltid!" Hihi, det känns som att vi  båda är väldigt nöjda med hästen och hennes/våra framgångar =)


Jag cyklade även till stallet med Milou igår, för första gången. Annica testade sist och det gick hur fint som helst, så nu ville jag testa! Väldigt najs, att kunna cykla istället för att gå =D Det går ju fortare så och Milou hade inga större problem med att hålla sig vid sidan om cykeln =) Dock var hon inte seg och ville inte gärna trava, hon var antagligen trött efter långritten på torsdagen ;)


Idag blir det mest soft framför datorn och njuta av kanske sista lugna dagen innan skolan börjar. Nästa vecka (som börjar imorgon) ska jag försöka hinna med:


1 jobbpass (1/3 dag)

2 stallpass (½ dag / st)

3 agilitypass ( ½ dag / st)

2 tävlingar ( 1 dag / st)


Hihi, det måste jag väl hinna med? ;)


Till sist vill jag avsluta med ett "dagens klockrena", bara för att det var just det. Klockrent! 


Lillebrors kompis frågar min lillasyster

- Sofia, kan du franska?

Sofia svarar

- Det enda jag kan är "español"..


Det är inte lätt med alla språk när man är 8 ;)


Sandra

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards