NewstoryPuma

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Sandra - 9 augusti 2011 12:44

Godmorgon!


Ja, vad säger man när man vaknar kvart i tolv? Igår somnade jag ju faktiskt 01.20!   Konstigt att man kan sova 10,5 h när man inte har gjort sådär värst mycket ansträngande :P






Jag vaknade av en dröm. Eller, jag tror egentligen att drömmen var slut, och så vaknade jag direkt efter den..
 

Iaf så var det lite läskigt. Jag vet inte vad som hände i drömmen riktigt eller vad som skulle hända, men jag vet att jag grät floder. Bokstavligen, tårarna bara strömmade ner längst kinderna och jag kunde knappt se. Och det var sådana ledsna tårar, när man måste skiljas från någon man gillar riktigt, riktigt mycket.
 

Det jag inte kan minnas är Varför jag var ledsen.. Men sen så gick jag iaf fram till ett bord där nästan hela min släkt satt och väntade på mig. Jag tror att det bara var släkten, men jag är inte säker. Såg bara några ansikten.

Jag grät ännu mer då och de började hurra för mig. Fast det var inget "grattis" hurra, utan det var mer ett "lycka till" hurra. Och så tvingade de mig att säga varannat hurra, och det fjärde viskade jag bara för jag kunde inte förmå mig att säga det högt. 


Usch, när jag sen vaknade så fick jag en sån känsla av att det kanske betydde något. Att jag kanske snart måste lämna mina nära och kära..?

Nej fy, det vill jag inte behöva tänka på!


Men för att det känns som om vi människor är alldeles för dåliga på att berätta för varandra hur mycket vi tycker om varandra, vill jag nu ge en hyllning till alla mina vänner, min familj, alla som bryr sig om mig och som jag bryr mig om. Ni vet vilka ni är.  

NI är det viktigaste i mitt liv. Skulle ni inte må bra skulle  inte jag det heller.

Jag älskar er och skulle sakna er alla, om någon av er togs ifrån mig. Jag lever för andra och livnär mig på er lycka, så snälla se till att vara lyckliga! Livet blir så mycket lättare, roligare och bättre om man är lycklig och försöker sprida lycka. Jag älskar er. Speciellt mycket älskar jag min familj;

Pappa, mamma, lillebror och lillasyster. Ni är mitt allt

TACK för att ni finns!


Sandra




Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Presentation

Hej!
Sandra heter jag, född vintern -94. Äger/tränar/tävlar 2 Belgiska Vallhundar - Nezzie & Puma - & har en 3årig medryttarhäst, Milou. Här skriver jag om ALLT som händer i mitt liv o som jag vill dela med mig av! Hoppas du får en Trevlig läsning =)

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Länkar

Denna blogg är värd 3 891 kr


Ovido - Quiz & Flashcards